Tisztelt Érdeklődők!
A LEADER helyi pályázati felhívások a Magyar Államkincstár honlapján érhetőek el, az alábbi linken:
https://www.mvh.allamkincstar.gov.hu/leader-helyi-felhivasok
Az itt található ÁUF dokumentum minden helyi felhívásra vonatkozó szabályokat tartalmaz. Továbblépés az alkalmazás megnyitása gomb megnyomásával, mely után a Dél-Baranya Határmenti Települések Egyesülete Helyi Akciócsoportok felhívásai kikereshetőek.
A gazdaságfejlesztési célú felhívások első benyújtási időszaka egységesen 2018. január 31 –én, a közösségi célú felhívásoké 2018. február 15-én nyílik meg. A pályázatok meghirdetése folyamatos, az első értékelési szakaszok egységesen 30 napos időtartamúak. Forráskimerülés esetén az első szakasz után felfüggesztésre kerülhet az adott felhívás. Összesen 10 db helyi felhívásra lehet pályázatot benyújtani.
A kérelembeadás alapvető feltétele, hogy a pályázó a Magyar Államkincstár rendszerében regisztrációs számmal (régi nevén MVH reg. szám) rendelkezzen. A regisztráció az alábbi linken található nyomtatványok kitöltésével végezhető el: https://www.mvh.allamkincstar.gov.hu/-/hatalyos-ugyfel-nyilvantartasi-nyomtatvanyok-es-kitoltesi-utmutatok
G1010 - Nyilvántartásba vétel iránti kérelem természetes személyek számára
G1020 - Nyilvántartásba vétel iránti kérelem nem természetes személyek számára + G1001-3 Betétlap képviseletre jogosult bejelentéséhez
Mindkét nyomtatványhoz szükséges csatolni egy 2 hónapnál nem régebbi, a pályázó nevére szóló bankszámla kivonatot.
A támogatási kérelmeket elektronikus úton lehet majd benyújtani, melynek feltétele az Ügyfélkapu megléte. Amennyiben a pályázó nem rendelkezik ügyfélkapuval, illetve nem természetes személy, úgy meghatalmazott útján nyújthatja be a támogatási kérelmét.
Ügyfélkapus regisztrációt bármely természetes személy kezdeményezhet. A regisztrációt személyesen a regisztrációs szervnél (bármelyik okmányirodában, kormányhivatali ügyfélszolgálati irodában, adóhatóság ügyfélszolgálatán, külképviseleten) vagy elektronikusan indíthatja el 2016. január 1-jét követően kiállított érvényes személyazonosító igazolvány birtokában.
Amennyiben a pályázót meghatalmazott képviseli a kérelembeadás során, úgy mindkettőjüknek rendelkeznie kell regisztrációs számmal. A meghatalmazás elektronikusan készíthető el, ehhez a pályázónak jelszót kell igényelnie az Államkincstártól a következő nyomtatványon:
G1040-2 Kérelem/adatszolgáltatás elektronikus úton történő intézéséhez szükséges jelszó iránti kérelem
A kitöltött nyomtatványokat a következő címre kell postai úton elküldeni:
Baranya Megyei Kormányhivatal
7602 Pécs Pf. 365.